لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از خدمات عمتیکس با دقت مطالعه فرمایید.
ورود شما به وبسایت عمتیکس هنگام استفاده از پنل مدیریت، پروفایل شخصی، خرید و سایر خدمات ارائه شده توسط عمتیکس به معنای قبول قوانین و همچنین دانستن نحوه استفاده از سرویسها و خدمات سایت است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های سایت عمتیکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک، نماد اعتماد الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
قوانین عمومی برای خریداران:
لطفا قبل از خرید به موارد زیر توجه فرمایید:
- قبل از ثبت سفارش، اطلاعات درج شده برای محصول مورد نظر را به دقت مطالعه فرمایید.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. بدیهی است که مشتریان در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان سفارشگذاری دارند.
- تمامی محصولات شامل هزینه ارسال میباشند.
- اگر از خرید خود منصرف شده اید در اسرع وقت با واحد پشتیبانی تماس گرفته و اعلام انصراف نمایید. چنانچه سفارش شما وارد مرحله ارسال نشده باشد لغو می گردد.
- حتما هنگام دریافت محصول، فاکتور خود را کنترل نموده تا نام محصول و مبلغ، مطابق سفارش شما باشد. در صورت وجود مغایرت قبل از دریافت سفارش با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما، شما را راهنمایی نمایند. دریافت محصول به منزله تایید سفارش شما می باشد.
- خریداران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .
- رساننده مرسوله هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای سفارش های ارسالی خریدار ندارد.
- از پرداخت هر گونه وجه اضافی تحت عنوان (انعام،پول برگشتی و...) به رساننده مرسوله جدا خودداری فرمایید.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- خسارات ناشی از عدم آگاهی و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات بر عهده فروشگاه و تامین کننده نمیباشد.
- خریدار، وظیفه دارد در هنگام خرید، قیمت عرف بازار را در کالای موردنظر بداند و سپس اقدام به خرید کند. بنابراین، در صورت خرید کالا به قیمتی غیر از قیمت اصلی، شخص خریدار مقصر خواهد بود و شرکت مسئولیتی در قبال قیمت بالاتر و یا پایین تر نخواهد داشت.
- در صورتی که تامینکننده به هر علتی سفارش را تامین نکند، هزینه محصول به صورت تمام و کمال به خریدار بازگردانده خواهد شد.
مدت زمان ارسال:
سفارش ها بر اساس توافق خریدار و تامینکننده به وسیله باربری یا پست ارسال میشوند. مدت زمان ارسال سفارش ها برای هر کالا و هر تامینکننده متفاوت است، این اطلاعات داخل صفحه هر محصول درج شده است.
شرایط بازگشت محصول:
اگر کالای خریداری شده معیوب باشد:
معیوب بودن کالا باید حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره های مندرج در فاکتور اطلاع داده شود تا مشکل شما در سیستم ثبت گردد و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم جهت رفع مشکل صورت پذیرد.
لازم به ذکر است که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در جزئیات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد که به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت مشخصات فنی درج شده در سایت میباشد.
- تذکر 1: تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار تامینکننده میباشد. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی کالا به اتمام برسد، فروشگاه به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید. بدیهی است در صورت اختلاف قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی، مابه التفاوت محاسبه میگردد.
- تذکر 2: در صورت نوسان شدید نرخ ارز، ممکن است تامین کنندگان از بروز رسانی قیمتهای خود عقب بیفتند، بنابراین در این شرایط خاص، قیمت روز را می توانید از تامین کننده استعلام نمایید.
- تذکر 3: اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت آن در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را میپذیرد .
- تذکر 4: پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول برای مشتری ارسال میشود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت .
ارسال پرسش و پاسخ در سایت:
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان عمتیکس یا از طریق فرم صفحه تماس با ما با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا انتقادها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه تماس با ما استفاده کنید یا به آدرس info@omtics.ir ایمیل ارسال و یا با واتساپ مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.
قوانین عمومی برای تامین کنندگان:
- در صورت ارتباط مستقیم با خریدار و بروز مشکلات احتمالی، عمتیکس هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد پذیرفت.
- تسویه حساب ها طبق قراردادی که منعقد می گرددف صورت خواهد پذیرفت.
- کالاهای تعریفی شما در سایت باید طبق آموزش بوده و مورد تایید ادمین سایت قرار بگیرد.
- برای عضویت در سایت و ایجاد پنل مدیریت باید ابتدا یک پکیج عضویت تهیه نمایید.